Персональна стратегія
Ваші цілі просування, клієнти і суть вашого бізнесу будуть основними при створенні комплексної маркетингової стратегії.
+38 044 225 55 53
+38 063 948 55 53
+38 068 948 55 53
+38 066 948 55 53
Контекстна реклама
Контекстна реклама в Youtube відрізняється від інших видів контекстної реклами максимальною візуалізацією і як результат більшої передачею динаміки і емоційної складової вашого рекламного послання.
Ефективність для прямих продажів не дуже очевидна, так як в цьому випадку реклама повинна бути націлена на конкретний тип товару, який повинен бути досить вигідний бізнесу і постійний, впізнаваний в асортиментній лінійці для таких масштабних інвестицій в його рекламне просування.
В основному цей канал використовується для підвищення впізнаваності бренду, інформаціях про акції та новинки вже розкрученої торговельної марки або ж як нагадування про компанії в комплексі з іншими візуальними каналами (медійна реклама, реклама на тв, оффлайн реклама на вулицях, в транспорті).
У рекламі на Youtube – об’єкт вибору реклами і як результат цільової аудиторії, на яку вона спрямована – ключові запити (In-Display) або тематика відео (In-Stream). При виборі ключових запитів-тегів, за якими знаходиться або переглядається користувачем відео, ваш ролик буде показаний в правій частині з іншими відео на цю тему – показ In-Display. Якщо ж ви вибрали конкретні тематичні відео для показу, то ваш рекламний ролик буде показаний в них на початку перегляду – показ In-Stream.
Модель оплати для реклами в Youtube – в In-Display оплата за перегляд при кліці на ваш ролик і початку його перегляду, а при розміщенні In-Stream тільки після того як ролик був переглянутий користувачем повністю або більше 30 секунд.
При цьому при показі In-Stream в ютуб є можливість пропустити ролик, переглянувши перші його секунди, що з одного боку відсіє непотрібні нецільові витрати на користувачів, які в принципі не зацікавлені в ваших товарах / послугах, а з іншого навіть їм дасть про вас первинну інформацію на рівні підсвідомості.
Контекстна реклама в Youtube надає можливості найширшого охоплення цільової аудиторії і максимально працює саме на інформування і підвищення впізнаваності бренду, не варто чекати від неї занадто великих продажів, якщо ви продаєте, наприклад, капелюхи, а не автомобілі.
Успішна контекстна реклама в ютубі повинна бути органічно вплетена в загальну продуману стратегію маркетингу вашої компанії.
Що ми робимо
Що ви отримаєте
Скільки коштує
Вартість ведення реклами в Youtube фахівцями агентства інтернет-маркетингу Webbranding залежить від масштабності рекламних активностей і наявності необхідних рекламних матеріалів. При наявності всіх матеріалів ціна стартує від 2000грн і до 10% від бюджету з яким йде робота на акаунті.
Найчастіше замовляється клієнтами в рамках однієї послуги контекстна реклама разом з налаштуванням рекламних компаній PPC.
Наші клієнти
Чому ми?
Ваші цілі просування, клієнти і суть вашого бізнесу будуть основними при створенні комплексної маркетингової стратегії.
Вашим сайтом буде займатися ціла команда фахівців в різних сфер інтернет-маркетингу, тому всебічні мозкові штурми вашому проекту забезпечені.
Ви будете проінформовані про всі витрати на просування в розрізі всіх використовуваних джерел з оцінкою їх ефективності та детальними щомісячними звітами.
Результати нашої співпраці будуть стимулювати вас до розширення бюджетів на маркетинг, так як всі інвестиції будуть максимально рентабельні.