Персональна стратегія
Ваші цілі просування, клієнти і суть вашого бізнесу будуть основними при створенні комплексної маркетингової стратегії.
+38 044 225 55 53
+38 063 948 55 53
+38 068 948 55 53
+38 066 948 55 53
Мета просування
Ваш сайт розвивається, продажі ростуть, і все більша кількість ваших раніше потенційних клієнтів з цільової аудиторії вже можуть поділитися особистим досвідом обслуговування у вас.
Хто купує
Після того як первинне залучення клієнтів до послуг-товарів нової на ринку компанії залишилося позаду, завдання, яке стоїть перед вашими інтернет-маркетологами, ускладнюється.
Якщо раніше до першої покупки досить було переконати потенційного клієнта у перевагах нового товару / послуги / компанії, про якість роботи яких у нього ще не було своєї власної сформованої думки, то після того як перше замовлення було виконано ваш потенційний клієнт перетворюється в:
Повторні покупки
Так як попередній досвід вашого обслуговування був вдалим, цей клієнт позитивно налаштований продовжувати працювати з вами.
Його обов’язково потрібно тримати в курсі новинок та акцій вашого сайту, він буде цікавитися вашими новинами, і дуже прихильно буде сприймати спеціальні унікальні пропозиції і знижки спеціально для нього.
Серед цілого переліку каналів повторного залучення задоволених і лояльних клієнтів:
Важливо при інформуванні для повторної покупки не передавити і не переспамити інформацією, так як в іншому випадку можна втратити дуже активного лояльного клієнта.
Залишилися сумніви
Цьому клієнту вашої роботи за попереднім замовленням було мало, щоб скласти свою цілісну думку або враження вийшло суперечливим.
Для того щоб ваші нейтральні старі клієнти ставали вашими задоволеними та лояльними обов’язково рекомендуємо скористатися наступними інструментами інтернет-маркетингу:
Важливо при інформуванні для повторної покупки не передавити інформацією, так як в іншому випадку можете придбати ще одного незадоволеного клієнта з купою негативних відгуків в інтернеті.
Негативно налаштований
Цей клієнт купив товар і зарікся повторювати покупку у вас, більш того поширює негативну інформацію про товар / послугу / компанії.
Необхідні такі інструменти утримання і нейтралізації наслідків невдоволення:
Критично важливо для вашого бізнесу рішення всіх негативних питань такого клієнта для перетворення його якщо не в лояльного, так в нейтрального.
Виберіть послугу
Чому ми?
Ваші цілі просування, клієнти і суть вашого бізнесу будуть основними при створенні комплексної маркетингової стратегії.
Вашим сайтом буде займатися ціла команда фахівців в різних сфер інтернет-маркетингу, тому всебічні мозкові штурми вашому проекту забезпечені.
Ви будете проінформовані про всі витрати на просування в розрізі всіх використовуваних джерел з оцінкою їх ефективності та детальними щомісячними звітами.
Результати нашої співпраці будуть стимулювати вас до розширення бюджетів на маркетинг, так як всі інвестиції будуть максимально рентабельні.