Персональна стратегія
Ваші цілі просування, клієнти і суть вашого бізнесу будуть основними при створенні комплексної маркетингової стратегії.
+38 044 225 55 53
+38 063 948 55 53
+38 068 948 55 53
+38 066 948 55 53
Мета просування
Пошукові системи в турботі про якість пошукової видачі постійно оновлюють і покращують свої алгоритми. Роботи пошукових систем з урахуванням нових вимог звертають увагу на всі параметри сайту.
Перевірці, аналізу та оцінці піддаються як внутрішня оптимізація сайту, так і зовнішні чинники просування. У Google і Yandex є свої назви і сфери впливу для кожного з алгоритмів.
Фільтри пошукових систем
Основні найбільш відомі алгоритми Google і Yandex на слуху у оптимізаторів – це:
Частина з них спрямовані на зниження в видимості конкретного сайту, який був спійманий пошуковою системою на порушення рекомендацій, а частина – на вичищення – поліпшення конкретного ТОП видачі відповідної пошукової системи.
Основні помилки
Всі алгоритми оновлюються з різною періодичністю і мають різну критичність по покаранням і часу виведення з-під фільтрів – санкцій, які накладені на сайт.
Частина фільтрів накладаються автоматично після перевірки на відповідність критеріям алгоритму, а частина тільки вручну працівниками пошукових систем – ассесорами, які тестують якість пошуку.
Асесори вичищають ТОП пошукової видачі від свідомо менш якісних сайтів, які для попадання в ТОП використовували різні методи спам накрутки для того, щоб штучно завоювати лояльність пошукових систем.
Симтоматика очевидна
Порушення рекомендацій, які аналізуються і знаходяться оновленими алгоритмами, тягнуть за собою санкції пошукових систем і сайт отримує фільтр від Google або Yandex.
Сайт, який потрапив під песимізацію пошукових систем, в залежності від специфіки фільтра, починає відчувати на собі всі “принади” покарання.
Основні симптоми, які видно відразу – різке просідання позицій сайту і / або падіння трафіку. Деякі власники сайтів помічають обнулення так званих “пузомерок” сайту – PR Google і Тиц Yandex або повідомлення від пошукових систем про застосування ручних санкцій в Webmaster Tools.
Без паніки
Вихід сайту з-під фільтра – це оздоровлення зовнішньої і внутрішньої оптимізації сайту, поліпшення якісних характеристик ресурсу і ефективна робота над результатом разом із замовником.
В залежності від конкретного фільтра наші фахівці будуть працювати як з текстовими і графічними матеріалами на сайті, вичищення коду і виправленням технічних проблем хостингу, так і з усуненням спамності в зовнішньому просуванні.
Виберіть послугу
Чому ми?
Санкції будуть зняті в найкоротший період і максимально безболісно для сайту.
Ваші цілі просування, клієнти і суть вашого бізнесу будуть основними при створенні комплексної маркетингової стратегії.
Вашим сайтом буде займатися ціла команда фахівців в різних сфер інтернет-маркетингу, тому всебічні мозкові штурми вашому проекту забезпечені.
Ви будете проінформовані про всі витрати на просування в розрізі всіх використовуваних джерел з оцінкою їх ефективності та детальними щомісячними звітами.
Результати нашої співпраці будуть стимулювати вас до розширення бюджетів на маркетинг, так як всі інвестиції будуть максимально рентабельні.