Персональна стратегія
Ваші цілі просування, клієнти і суть вашого бізнесу будуть основними при створенні комплексної маркетингової стратегії.
+38 044 225 55 53
+38 063 948 55 53
+38 068 948 55 53
+38 066 948 55 53
Виведення з-під фільтра
Виведення з-під фільтрів Yandex – тривале і дуже копітке заняття, процес якого ускладнюється тим, що на відміну від Google рішення про накладення санкцій на ваш ресурс може носити суто суб’єктивний характер.
Всі фільтри пошукової системи Яндекс можна умовно поділити на внутрішні і зовнішні. При цьому основний акцент при покаранні ресурсу робиться на внутрішніх чинниках сайту, які порушують рекомендації для вебмайстрів Яндекса.
У цьому є логіка, тому що на відміну від зовнішніх факторів і маніпуляції з їх накруткою, яка цілком можлива з подачі ваших конкурентів доступ до вашого ресурсу і внесення змін на ньому маєте тільки ви і ваші співробітники / підрядники.
Зовнішні фактори
При покаранні за зовнішню маніпуляцію сайт страждає в основному від Минусинска і фільтра за накрутку поведінкових факторів. У разі введення цих алгоритмів виникає резонне питання в їх адекватності, так як реалізація покарання досить однобока і не прозора.
Так, наприклад, чи є сенс з одного боку заявляти про повну відмову від обліку посилань в ранжируванні з одного боку, а з іншого впроваджувати алгоритм Минусинськ за штучне нарощування маси, не даючи можливості відхилити або повідомити Яндекс про відхилення «поганих» посилань, які могли бути проставлені конкурентами.
Багато неприродних користувачів
Не все так просто і з фільтром за накрутку поведінкових факторів, який також слабо захищений від недобросовісної конкуренції як і посилання. Незважаючи на запевнення Яндекса, що будуть покарані тільки ті, хто доведено накручував поведінкові фактори, сумніви в безгрішності визначають навмисність накрутки алгоритмів залишаються.
Якщо до цього додати інформацію про те, що мінімальний термін перегляду санкцій – півроку, то очевидною стає досконала продуманість впровадження алгоритму.
Корисність контенту
Проблематика санкцій за внутрішню оптимізацію в суб’єктивності їх накладення – основний аргумент, який червоною стрічкою проходить через всі фільтри – відсутність додаткової вартості, корисності матеріалів.
Ця потрібність і унікальність максимально відображена в фільтрі АГС, на неї звертається увага в «онуччі фільтрі», в алгоритмі «Ти – останній» і навіть при накладенні фільтра «Ти – спамний» на головне місце крім переспама ставиться корисність і реальна релевантність для відвідувачів.
При цьому основне питання так званої «гонки корисності» – хто ж автор, а хто плагіатчик залишається відкритим, так як об’єктивної системи виявлення та відстеження авторства на новий контент у Яндекса поки немає.
Незважаючи на спроби розробити інструмент, що закріплює копірайт на матеріал, і впровадити його в Вебмайстер Яндекс, цей інструмент так і залишився на рівні бета-версії, яка Коли-небудь буде використана в майбутньому на розсуд пошукової системи.
Де рішення
Таким чином, в разі пошукової системи Яндекс процес зняття фільтра більше нагадує переробку сайту, особливо в частині поновлення тематичної складової і посилань.
Якщо ваш сайт потрапив під дію одного з фільтрів Яндекса, як можна швидше звертайтеся до фахівців, які знають що робити, так як з урахуванням закритості саппорта пошукової системи вам потрібно буде дуже серйозна і детальна робота над сайтом.
Виберіть послугу
Чому ми?
Ваші цілі просування, клієнти і суть вашого бізнесу будуть основними при створенні комплексної маркетингової стратегії.
Вашим сайтом буде займатися ціла команда фахівців в різних сфер інтернет-маркетингу, тому всебічні мозкові штурми вашому проекту забезпечені.
Ви будете проінформовані про всі витрати на просування в розрізі всіх використовуваних джерел з оцінкою їх ефективності та детальними щомісячними звітами.
Результати нашої співпраці будуть стимулювати вас до розширення бюджетів на маркетинг, так як всі інвестиції будуть максимально рентабельні.