Персональна стратегія
Ваші цілі просування, клієнти і суть вашого бізнесу будуть основними при створенні комплексної маркетингової стратегії.
+38 044 225 55 53
+38 063 948 55 53
+38 068 948 55 53
+38 066 948 55 53
Виведення з-під фільтра
Виведення з-під фільтра Google – копітке і уважне до деталів заняття, яке вимагає від виконавця з одного боку доскональних знань вимог пошукової системи Google до веб-майстрів і власників сайтів, а з іншого – практичних умінь вичищення карми сайтів, які потрапили під пильну увагу алгоритмів і були покарані за маніпуляцію.
На етапі замовлення послуги зняття санкцій Google ви вже точно знати, що ваш сайт постраждав, і проблема була в порушенні сайтом рекомендації пошукової системи, в результаті чого сайт і потрапив під фільтр гугл.
Процес зняття фільтра google за своєю тривалістю залежить від деяких факторів:
Зупинимося на нюансах вирішення проблем з урахуванням кожного з цих факторів.
Робот vs асесор
При автоматичних санкціях сайт на гарячому ловить робот-бот гугла, який сканує сайт для цілей індексації.
Якщо ж тип покарання ручний, то це означає що постаралися співробітники Google асесори, які вичищали конкретний конкурентний частотний комерційний ТОП від неякісних сайтів, які потрапили туди через спам маніпуляцій, і ви потрапили під роздачу.
Автоматичні санкції знімаються швидше, так як після виправлення знайдених порушень робот так швидко як загнав сайт під санкції, також і виведе, реанімувавши трафік сайту.
Якщо ж санкції були ручні, то після того, як ви вважаєте, що порушення були усунуті, необхідно надіслати запит на перегляд санкцій. Без такого ручного перегляду і зняття фільтра позиції з трафіком не повернуться.
Контент vs посилання
Причиною проблем з фільтром за внутрішню переоптимізацію можуть бути як неякісний контент, який буває як неунікальний так і малоінформативний, так і внутрішні дублі контенту, які з’явилися з технічних причин.
Гугл серйозно карає сайти за внутрішню оптимізацію, якщо вони переспамлівают тексти ключовими запитами, створюють різний контент для людей і для робота, а також використовують на сторінках сайту автоматично згенеровані тексти, множинні маніпуляції з перекладачами.
Зовнішня оптимізація в основному пов’язана з покупними неприродними посиланнями, які в основному використовуються для впливу на ранжування комерційних запитів.
Також сайт можуть зловити на неприродному вибуху або просідання посилань на сайт, на орендних посиланнях або переспамі ключових запитів в анкорах посилань. При визначенні природності звертається також увага на регіональність сайтів донорів, тематичність сторінки донора і якість посилань.
Фільтри по внутрішній оптимізації вимагають тривалого часу на зняття та реабілітацію сайту, зовнішня ж маніпуляція знімається простіше, але тільки в разі якщо за справу беруться професіонали.
Виберіть послугу
Більш детально ви зможете дізнатися як саме ми вирішимо проблеми вашого сайту при виборі послуги зі зняття саме вашого фільтра з варіантів запропонованих нижче фахівцями агентства інтернет-маркетингу Webbranding.
Чому ми?
Ваші цілі просування, клієнти і суть вашого бізнесу будуть основними при створенні комплексної маркетингової стратегії.
Вашим сайтом буде займатися ціла команда фахівців в різних сфер інтернет-маркетингу, тому всебічні мозкові штурми вашому проекту забезпечені.
Ви будете проінформовані про всі витрати на просування в розрізі всіх використовуваних джерел з оцінкою їх ефективності та детальними щомісячними звітами.
Результати нашої співпраці будуть стимулювати вас до розширення бюджетів на маркетинг, так як всі інвестиції будуть максимально рентабельні.