Звя'зок з нами

Телефонуйте:

+38 044 225 55 53
+38 063 948 55 53
+38 068 948 55 53
+38 066 948 55 53

Ми Вам передзвонимо:

Маркетинг в соціальних мережах (SMM)

Ведення груп / сторінок в соціальних мережах

Ведення груп в соціальних мережах – це рутинний процес, в результаті якого ви повинні максимально зацікавити вашу цільову аудиторію.

В ідеалі ваша група повинна балансувати між інформаційної наповненістю і комерційної привабливістю (при чому, перевага в цьому єдиноборстві повинна бути віддана саме корисній і цікавій інформаційній складові).

Найважливіше у веденні соціальних мереж – тримати руку на пульсі інтересів вашої цільової аудиторії. Якщо ви змогли добитися того, щоб ваші передплатники отримували інформацію про нішеві тематичні події і новини саме з вашої групи, то можете привітати себе з розширенням лояльної аудиторії.

Якщо ж на вашому майданчику розгортаються гарячі дискусії з обговоренням всіх за і проти тематичних нововведень, а ви зі свого боку підтримуєте обговорення голосуваннями і конкурсами, то ваші передплатники досить активні, щоб вас подвійно привітати. Ви перетворили вашу групу в даний ком’юніті із загальними тематичними інтересами, представники якого будуть дуже активно реагувати на ваші всілякі акції і дисконтні пропозиції.

Для того щоб наблизитися до створення ефективного ком’юніті абсолютно необхідно проаналізувати інформаційні потреби вашої цільової аудиторії і скласти детальну стратегію ведення соціальних мереж, при цьому враховуючи особливості кожної з них.

Подальший успіх буде залежати в основному від якості публікацій при виконанні контент плану матеріалів і від постійного вдосконалення стратегії і тактики ведення груп в залежності від поточних результатів зворотного зв’язку з вашою цільовою аудиторією в групі.

Коли

  • Створені та оформлені групи і сторінки в необхідних соціальних мережах
  • Профілі, технічна та контактна інформація введена
  • Розміщено запрошення, яке вітає, повідомлення в групі / на сторінці в кожній соц мережі
  • Віджети соціальних мереж і кнопки для репоста розміщені на сайті компанії

Навіщо

  • Для розширення охоплення цільової аудиторії
  • Для надання відвідувачам і підпищикам необхідної тематичної інформації
  • Для підвищення лояльності цільової аудиторії і збільшення кількості підписок
  • Для залучення підпищиків і відвідувачів в дискусії і комунікацію різними типами публікацій

Що ми робимо

Етапи ведення груп / сторінок в соціальних мережах

  • Розробляємо стратегію ведення соціальних мереж
  • Визначаємося з кількістю і типом публікацій (розважальні, інформаційні або комерційні)
  • Готуємо галереї відео і фото матеріалів комерційного спрямування для публікації
  • Розробка плану інформування про нові акції, заходи, колекції
  • Планування періодичних опитувань, обговорень, конкурсів
  • Відправлення первинних запрошень на підписку існуючої аудиторії вашого сайту для залучення цієї лояльної вам аудиторії в ком’юніті
  • Постійне спілкування з користувачами у вашій групі і відповіді на їх запитання, при необхідності з залученням ваших співробітників з специфічних вузькопрофільних питань

Що ви отримаєте

Результати ведення груп / сторінок в соціальних мережах

  • Підвищення лояльності цільової аудиторії
  • Підвищення довіри відвідувачів до вашої експертної думки в цікавій для їх тематики завдяки постійному інформуванню ваших підпищиків про новини і тенденції вашого ринку
  • Збільшення реферального конверсійного та лояльного трафіку з вашої соцмережі на сайт

Скільки коштує

Терміни та вартість ведення груп / сторінок в соціальних мережах

Вартість ведення груп / сторінок в соціальних мережах фахівцями агентства інтернет-маркетингу Webbranding залежить від кількості необхідних для наповнення контентом і ведення соц мереж, а також від інтенсивності і повноти затвердженого контент плану по кожній соц мережі.

Подготовить персональное решение

для вашего проекта?

Наші клієнти

Реалізовані проекти та проекти в роботі

Ознайомтеся з тими нашими клієнтами, яким ми надали і надаємо дану послугу.

Чому ми?

Все дуже просто

Фахівці агентства інтернет-маркетингу Webbranding точно знають, яку інформацію хочуть побачити в групі ваші відвідувачі і які комерційні сигнали від наповнення соціальної групи очікуєте ви і в результаті підтримують необхідний компроміс між ефективністю і корисністю.
1
Персональна стратегія

Ваші цілі просування, клієнти і суть вашого бізнесу будуть основними при створенні комплексної маркетингової стратегії.

2
Експертна тактика

Вашим сайтом буде займатися ціла команда фахівців в різних сфер інтернет-маркетингу, тому всебічні мозкові штурми вашому проекту забезпечені.

3
Прозорі розрахунки

Ви будете проінформовані про всі витрати на просування в розрізі всіх використовуваних джерел з оцінкою їх ефективності та детальними щомісячними звітами.

4
Якісні результати

Результати нашої співпраці будуть стимулювати вас до розширення бюджетів на маркетинг, так як всі інвестиції будуть максимально рентабельні.

Зв'язок з нами

© 2013 – 2018 Агентство комплексного інтернет-маркетингу Webbranding