Персональна стратегія
Ваші цілі просування, клієнти і суть вашого бізнесу будуть основними при створенні комплексної маркетингової стратегії.
+38 044 225 55 53
+38 063 948 55 53
+38 068 948 55 53
+38 066 948 55 53
Маркетинговий аналіз
Принцип цього дослідження – оцінюється не онлайн активність відомих бізнесу конкурентів сайту онлайн, а за базу оцінки береться фактично сформована конкуренція за конкретними запитами, які є пріоритетними для бізнесу.
У разі застосування цього підходу дані про фактичних конкурентів сайту знімаються по кожному запиту і кожному джерелу трафіку. У фактичні конкуренти сайту потрапляють часом не відомі офлайн бізнеси, які ситуативно змогли ефективно потягатися з більш іменитими суперниками онлайн.
Після збору і аналізу отриманих даних вся ця інформація про конкурентів узагальнюється і усереднюється на рівні кожного запиту (ключового слова) / джерела. Таким чином, по кожному з пріоритетних напрямків у сайту з’являється фактичний умовний конкурент-орієнтир, маркетингова активність, якого для досягнення результату зрозуміла для власника бізнесу.
Що ми робимо
Що ви отримаєте
Скільки коштує
Вартість такого аналізу залежить безпосередньо від кількості аналізованих запитів і джерел (SEO, контекст, SMM, прайси …), які фахівцям агентства інтернет-маркетингу Webbranding необхідно буде проаналізувати за завданням замовника.
Наші клієнти
Чому ми?
Порівнянні характеристики відрізняються для кожного джерела. Вони залежать від актуальних чинників, які впливають на ранжування сайтів, і які динамічно змінюються при зміні алгоритмів.
Ваші цілі просування, клієнти і суть вашого бізнесу будуть основними при створенні комплексної маркетингової стратегії.
Вашим сайтом буде займатися ціла команда фахівців в різних сфер інтернет-маркетингу, тому всебічні мозкові штурми вашому проекту забезпечені.
Ви будете проінформовані про всі витрати на просування в розрізі всіх використовуваних джерел з оцінкою їх ефективності та детальними щомісячними звітами.
Результати нашої співпраці будуть стимулювати вас до розширення бюджетів на маркетинг, так як всі інвестиції будуть максимально рентабельні.