Яким буде інтернет-маркетинг в 2018 році
Це питання хвилює кожного маркетолога і Google Trends підтверджує наші слова. Спробуємо розібратися.
Вже не перший рік в маркетинг середовищі тривають розмови про силу мобільного трафіку. Але, мабуть, доходять вони не до всіх.
ЗРОБІТЬ ВЖЕ НАРЕШТІ У 2018 МОБІЛЬНУ ВЕРСІЮ!
Сьогодні це не тренд, не мода, не зайва стаття витрат – це необхідність, даність часу і т.д. Наявність мобільної версії або адаптивного дизайну збільшує продажі на 40 і більше відсотків, а в деяких випадках – це взагалі головне джерело конверсій. Про контент-проекти ми взагалі мовчимо. Наприклад, у «1 + 1 медіа» 60% відвідувачів – з телефону.
З цією тенденцією пов’язана інша – активний розвиток чат-ботів. За допомогою них потенційного клієнта можна «провести» до покупки або до вирішення питання, в залежності від типу бізнесу.
Наприклад, e-commerce може відповідати про доставку/оплату і т.д., а також – в кінці діалогу давати посилання на цікавий продукт в магазині на сайті або ж в соц.мережі. Обмеження тут лише обумовлені вашою фантазією. Зараз в мережі досить багато сервісів, які допомагають зробити і налаштувати чат-бот власноруч, але ми б радили звертатися до професіоналів. Наші контакти ви знайдете в кінці сторінки або можете звернутися до нашого чат-боту в фб-месенджері fb.com / WebbrandingUA, який розповість про послуги компанії.
Створення бота у професіоналів гарантує вам:
- стабільну роботу і відсутність помилок;
- повну статистику звернень;
- розмежування всієї аудиторії на різні бази, які потім можна використовувати для розсилки новин, акцій і т.д .;
- періодичні розсилки, з якими можна взаємодіяти;
- збільшення трафіку на сайт або продажу безпосередньо;
- підвищення лояльності передплатників і клієнтів.
Більш того, фейсбук в кінці минулого року ввів новий тип реклами в месенджері. Правда, показувати її можна тільки тим, хто вже взаємодіяв з Вами раніше. Тому просування чат-бота стане трендом 100%. Крім того, запускаючи рекламу самого чат бота (окремий тип реклами фб), вона замінює кілька інших типів – так як з чату можуть бути переходи на сайт, може бути просто залучення або охоплення ЦА. До того ж, власники розуміють хто чим і як часто цікавився. Можна робити персоналізовану рекламу, яка стане ще одним великим трендом 2018 року.
І якщо створення ботів у всіх месенджерах багато компаній почали в 2017, то персоналізація тільки зароджується і активний розвиток припаде на цей (може і наступний) рік. Проявлятися вона буде скрізь, де можливо. Так як баннерна сліпота сучасної людини (особливо мілленіалів) на дуже високому рівні – ми просто не помічаємо рекламу або ігноруємо її. Яким буде інтернет-маркетинг в такій ситуації? Розумна реклама покликана вирішити цю проблему і залучити цільову аудиторію персональними повідомленнями. Наприклад, камери біля зовнішніх білбордів аналізуватимуть пішоходів і автомобілі, і демонструвати рекламу тільки того, що цікаво саме цим людям.
Крім того, на боротьбу зі сліпотою вже почали виходити представники нативной реклами, і вона дійсно працює, якщо правильно впроваджена. Як правильно?
Прописних істин немає, але фахівці сходяться на думці, що це повинно бути не відкрито, цікаво ЦА і якісний продукт апріорі. Як не правильно? Подивіться на реалізацію в російських фільмах, наприклад, «Іронія долі або з легким паром 2». Крім того, в цьому році будуть купатися в грошах лідери думок і ті, хто зможе добре налаштувати роботу з ними. Тим більше, що з кожним оновленням фейсбук знижує охоплення сторінок і говорить про те, що контент особистих сторінок виходить на перше місце. Тому радимо починати просувати топ-менеджерів або інших працівників ваших компаній, які пізніше зможуть повести за собою натовп ваших прихильників.
Останнім часом також почалися розмови про впровадження машинного навчання в маркетинг в інтернеті. Де ж його застосовувати? Фахівці виділяють 3 напрямки, але їх може бути скільки завгодно:
- Персоналізація. Машинне навчання допоможе не тільки сегментувати клієнтів, а й вибудувати з ними довгострокові відносини. Результатом стане – підвищена конверсія.
- Прогноз відтоку нинішніх клієнтів. Цю аудиторію можна буде обробити додатково, щоб йти передумали. Ну не мрія?
- Прогноз тривалості життя клієнта. Знаючи цей показник, компанія може розраховувати на клієнтів і рости в наміченому напрямку.
Цей рік обіцяє бути цікавим, давайте стежити разом – підписуйтесь на нас в фейсбуці, щоб не пропустити новинки інтернет-маркетингу.
Залишити коментар