Яким буде інтернет-маркетинг в 2018 році

Це питання хвилює кожного маркетолога і Google Trends підтверджує наші слова. Спробуємо розібратися.

Вже не перший рік в маркетинг середовищі тривають розмови про силу мобільного трафіку. Але, мабуть, доходять вони не до всіх.

ЗРОБІТЬ ВЖЕ НАРЕШТІ У 2018 МОБІЛЬНУ ВЕРСІЮ!

Сьогодні це не тренд, не мода, не зайва стаття витрат – це необхідність, даність часу і т.д. Наявність мобільної версії або адаптивного дизайну збільшує продажі на 40 і більше відсотків, а в деяких випадках – це взагалі головне джерело конверсій. Про контент-проекти ми взагалі мовчимо. Наприклад, у «1 + 1 медіа» 60% відвідувачів – з телефону.

З цією тенденцією пов’язана інша – активний розвиток чат-ботів. За допомогою них потенційного клієнта можна «провести» до покупки або до вирішення питання, в залежності від типу бізнесу.

Наприклад, e-commerce може відповідати про доставку/оплату і т.д., а також – в кінці діалогу давати посилання на цікавий продукт в магазині на сайті або ж в соц.мережі. Обмеження тут лише обумовлені вашою фантазією. Зараз в мережі досить багато сервісів, які допомагають зробити і налаштувати чат-бот власноруч, але ми б радили звертатися до професіоналів. Наші контакти ви знайдете в кінці сторінки або можете звернутися до нашого чат-боту в фб-месенджері fb.com / WebbrandingUA, який розповість про послуги компанії.

Створення бота у професіоналів гарантує вам:

  • стабільну роботу і відсутність помилок;
  • повну статистику звернень;
  • розмежування всієї аудиторії на різні бази, які потім можна використовувати для розсилки новин, акцій і т.д .;
  • періодичні розсилки, з якими можна взаємодіяти;
  • збільшення трафіку на сайт або продажу безпосередньо;
  • підвищення лояльності передплатників і клієнтів.

Більш того, фейсбук в кінці минулого року ввів новий тип реклами в месенджері. Правда, показувати її можна тільки тим, хто вже взаємодіяв з Вами раніше. Тому просування чат-бота стане трендом 100%. Крім того, запускаючи рекламу самого чат бота (окремий тип реклами фб), вона замінює кілька інших типів – так як з чату можуть бути переходи на сайт, може бути просто залучення або охоплення ЦА. До того ж, власники розуміють хто чим і як часто цікавився. Можна робити персоналізовану рекламу, яка стане ще одним великим трендом 2018 року.

І якщо створення ботів у всіх месенджерах багато компаній почали в 2017, то персоналізація тільки зароджується і активний розвиток припаде на цей (може і наступний) рік. Проявлятися вона буде скрізь, де можливо. Так як баннерна сліпота сучасної людини (особливо мілленіалів) на дуже високому рівні – ми просто не помічаємо рекламу або ігноруємо її. Яким буде інтернет-маркетинг в такій ситуації? Розумна реклама покликана вирішити цю проблему і залучити цільову аудиторію персональними повідомленнями. Наприклад, камери біля зовнішніх білбордів аналізуватимуть пішоходів і автомобілі, і демонструвати рекламу тільки того, що цікаво саме цим людям.

Крім того, на боротьбу зі сліпотою вже почали виходити представники нативной реклами, і вона дійсно працює, якщо правильно впроваджена. Як правильно?

Прописних істин немає, але фахівці сходяться на думці, що це повинно бути не відкрито, цікаво ЦА і якісний продукт апріорі. Як не правильно? Подивіться на реалізацію в російських фільмах, наприклад, «Іронія долі або з легким паром 2». Крім того, в цьому році будуть купатися в грошах лідери думок і ті, хто зможе добре налаштувати роботу з ними. Тим більше, що з кожним оновленням фейсбук знижує охоплення сторінок і говорить про те, що контент особистих сторінок виходить на перше місце. Тому радимо починати просувати топ-менеджерів або інших працівників ваших компаній, які пізніше зможуть повести за собою натовп ваших прихильників.

Останнім часом також почалися розмови про впровадження машинного навчання в маркетинг в інтернеті. Де ж його застосовувати? Фахівці виділяють 3 напрямки, але їх може бути скільки завгодно:

  1. Персоналізація. Машинне навчання допоможе не тільки сегментувати клієнтів, а й вибудувати з ними довгострокові відносини. Результатом стане – підвищена конверсія.
  2. Прогноз відтоку нинішніх клієнтів. Цю аудиторію можна буде обробити додатково, щоб йти передумали. Ну не мрія?
  3. Прогноз тривалості життя клієнта. Знаючи цей показник, компанія може розраховувати на клієнтів і рости в наміченому напрямку.

Цей рік обіцяє бути цікавим, давайте стежити разом – підписуйтесь на нас в фейсбуці, щоб не пропустити новинки інтернет-маркетингу.