Помилки новачків в контекстній рекламі

Контекстна реклама – найпростіший спосіб отримання лідів. Заходиш в рекламну систему, створюєш рекламу, отримуєш потенційних клієнтів. Що може бути простіше? Але тут теж досить багато нюансів, які прямо впливають на результати кампаній.

Найпоширеніша рекламна система в Україні – Google AdWords – дає можливість налаштувати контекстну рекламу навіть людям без досвіду. У цій статті ми розглянемо найбільш поширені помилки новачків в контекстній рекламі.

  1. Використання інтерфейсу AdWords Express. Даний інтерфейс створений спеціально для людей, які не є фахівцями з контекстної реклами, він не дозволяє вибирати ключові слова, за якими показувати чи не показувати рекламу і не дає можливості точно зорієнтувати рекламу на цільову аудиторію, в результаті чого контекстна реклама не приносить результат зовсім або малоефективно.

Рекомендуємо при створенні реклами відразу використовувати повну версію AdWords, це дозволить заощадити час і гроші.

  1. Неправильне використання типів відповідності. Ви боїтеся отримати нецільовий трафік і використовуєте ключові слова в точній відповідності, але у даного методу є недолік – ви втрачаєте покази реклами по низькочастотним недорогим запитам. Через деякий час закономірно виявиться, що контекст не працює. Рекомендуємо добре опрацьовувати мінус-слова і використовувати всі параметри відповідності ключових слів в комплексі для повного охоплення цільової аудиторії.
  2. Недостатнє групування ключових слів. Ви добре пропрацювали ключові і мінус-слова, написали класні оголошення і створили рекламний аккаунт, а після запуску виявили, що люди бачать вашу рекламу, але не клацають на неї. Вся справа в недостатньому групуванні – яким би креативним не було оголошення, воно повинно в першу чергу відповідати тому, що шукає людина. Цього можна досягти завдяки якісному групуванню ключових слів.

4543

  1. Використання шаблонних оголошень. Багато рекламодавців, запускаючи рекламу, використовують шаблонні оголошення, які більше підходять магазину, а потім запитують чому не працює контекстна реклама? Тут все просто – ті оголошення, які підходять для зовнішньої або іншої реклами не підходять для контексту.

Наприклад, в оголошенні «Кращі дитячі товари», немає ніякої корисної інформації. Використовуйте в оголошенні свої переваги і завжди відповідайте в оголошенні на запит користувача.

  1. Всі оголошення ведуть на головну сторінку сайту. Навіть якщо дизайн головної сторінки вашого сайту кращий в світі, не варто вести туди всіх відвідувачів. Зазвичай люди шукають в інтернеті конкретні товари або послуги, при кліці на оголошення краще показувати саме те, що шукає користувач.
  2. Неправильна робота з бюджетом. Часто контекстна реклама не працює на повну силу через нераціональний бюджет. Тут є дві крайності: якщо ви виставите занадто великий добовий ліміт, то можете за один день витратити місячний рекламний бюджет.

У разі замаленького бюджету, про що сигналізує відповідне сповіщення,

9898989

ви можете втратити кліки по важливим ключовим словам. Рекомендуємо не допускати подібного обмеження для найбільш ефективних ключів.

  1. Відсутність роботи з пошуковими запитами. Пошукові запити постійно змінюються. Якщо регулярно не перевіряти список пошукових запитів, то можна отримати велику кількість нецільового трафіку. Крім того, потрібно стежити і розширювати список ключових слів новими зі звіту.
  2. Неправильний графік показу оголошень. Часто під час налаштування реклами графік показу оголошень не використовується взагалі, або проставляється на автоматі відповідно до розкладу роботи. І те й інше без аналізу робити не можна за рідкісним винятком (наприклад, ви надаєте термінові слуги – доставка їжі, таксі і т.п.). В інших випадках потрібно дивитися як поводяться користувачі в різний час доби і на основі цієї інформації складати графік показу реклами (якщо з’ясується, що це треба робити).

Це тільки основні помилки контекстної реклами, але навіть виправивши їх, ви зробите свою рекламу набагато ефективнішою. Але результативніше буде використовувати фахівців з контекстної реклами – наші контакти Ви знайдете в меню. А експертність команди Webbranding підтверджує сертифікат Premier Google Partner.