Чи потрібні тексти для просування сайту?
Вже не перший рік йде мова про те, що seo-тексти на сайті не грають ніякої ролі, а навіть навпаки – заважають просуванню. Чи так це?
Якщо це непотрібний (для користувача сайту) набір ключових слів, котрий на дні сайту займає екран чи два, то так – сенсу в цьому мало. Зараз всі пошукові системи «обожнюють», щоб сайти були корисними для людей. Користувачі також це цінують. Активно шукають інформацію в мережі, переходять на Ваш портал і повинні отримувати відповіді на всі свої питання. Для того, щоб знайти саму корисну статтю, треба ще постаратися. У цій справі фахівцям допомагає «копірайтинг для SEO».
SEO-копірайтинг – це техніка написання текстів для сайту так, щоб він був не лише читабельним, але і містив певну кількість ключових фраз/слів, по яких сторінку з текстом будуть знаходити в пошуковій системі Google та Яндекс. Стилістика написання може бути як діловою чи літературною, так і нейтральною. І в кожному випадку потрібно гармонійно «втиснути» допустиму кількість пошукових слів. Дуже важливо пам’ятати про кількість ключів, бо пошукачі покарають за їх надлишок.
SEO-копірайтер – це спеціаліст, який в досконалості володіє технікою написання оптимізованих текстів. По суті, він просто копірайтер, який добре розуміє особливості просування сторінок сайту в пошукових системах. Такі фахівці зараз дуже затребувані на ринку digital послуг та онлайн-бізнесу в цілому.
Що важливо знати копірайтеру в SEO?
- Переповнення або нудота тексту. Це показник перенасичення статті ключовими словами, за це пошукові системи часто песимізують сторінку сайту, і вона не попадає в ТОП видачі. В свою чергу вона ділиться на академічну і класичну нудоту тексту.
- Входження ключових слів. Це вписаний в текст пошуковий запит. Основні види входжень: точне, пряме і змішане (розбавлене). При точному, входження фрази не повинно видозмінюватися. При прямому входженні, запит можна розділити знаками коми, крапки, дефісу або тире. Змішані – це всі інші, коли можна схиляти ключові фрази за відмінками, вставляти між ними додаткові слова і т.п.
- LSI-запити. Це запити, наявність яких підвищує релевантність тексту. Дуже важливе пізнання для SEO копірайтера у випадках, коли основні ключі є багатосмисловими. Наприклад, стаття про Мілан. Основний ключ – це слово Мілан, але воно може описувати як місто, так і футбольний клуб. А ось додаткові слова «футбол», «місто» і т.п. і є словами, які доповнюють основний запит і розкривають суть статті. Даний приклад, звичайно, найпростіший і наявність перерахованих LSI-запитів очевидне, але бувають більш складні ситуації і знання даної техніки для копірайтера аж ніяк не зайве.
Всі ці параметри не потрібно перевіряти «вручну», є спеціальний сервіс (https://advego.ru/text/seo/), завантаживши текст в який Ви можете побачити вищеописані метрики. В результаті копірайтер розуміє, що і як потрібно переписати, щоб стаття «подобалася» пошуковим системам. Але потрібно розуміти, що алгоритм не повинен бути останньою інстанцією і пам’ятати: все це робиться для потенційного клієнта – стаття повинна бути цікавою і відповідати на головне питання, по якому прийшов користувач.
Це не всі, але самі основні поняття, які обов’язково варто знати початківцям копірайтерам, які хочуть працювати в SEO.
Залишити коментар