Персональна стратегія
Ваші цілі просування, клієнти і суть вашого бізнесу будуть основними при створенні комплексної маркетингової стратегії.
+38 044 225 55 53
+38 063 948 55 53
+38 068 948 55 53
+38 066 948 55 53
Контекстна реклама
Контекстна реклама в РСЯ (Рекламна мережа Яндекса) і в КМС Google (Контекстно-медійна мережа) менш детальна і точна, так як на відміну від пошукової реклами нездатна фільтрувати показ реклами на рівні запитів, які вводяться. При цьому фільтрувати можуть цілі майданчики-партнери пошукових систем, якщо трафік, який з них прийшов фактично виявився низької якості і не досить цільовий.
Отже, основна відмінність в пошуковому контексті і контекстно-медійних мережах – об’єкт вибору реклами і як результат цільової аудиторії, на яку вона спрямована. У пошуку шукаємо цільову аудиторію за ключовим запитом, який вводять користувачі (якщо ви ввели цей запит, то значить ви наш клієнт), а в КМС і РСЯ – шукаємо цільову аудиторію веб-сайтом, інтересами і контентом прочитаного тексту (якщо ви зайшли на цей сайт, читаєте про це або цікавитеся цим – ви наш клієнт).
В результаті такої відзнаки – контекст в контекстно-медійних мережах менш конверсійний, але є постійні можливості для оптимізації в релевантності ключових запитах текстів, на яких розміщується реклама, вибір інтересів відвідувачів, показ на конкретних майданчиках або ж заборона показу на конкретних майданчиках і мінусування їх.
Контекстна реклама в КМС і РСЯ надає можливості більш широкого охоплення цільової аудиторії, базуючись на оцінці аудиторії сайтів-партнерів пошуковими системами при меншій відносній конверсійності і пропонуємо можливість розміщення окрім текстових оголошень також оголошення з зображеннями і різних видів банерів.
За фактом же контекстно-медійні мережі відмінно себе показують при необхідності швидкого нарощування тематичного трафіку і підвищення впізнаваності бренду, якщо ж основна мета – продаж, то більш ефективною буде пошукова контекстна реклама.
Успішна контекстна реклама в контекстно медійної мережі повинна бути органічно вплетена в загальну продуману стратегію маркетингу вашої компанії.
Що ми робимо
Що ви отримаєте
Скільки коштує
Вартість контекстної реклами в КМС Google і РСЯ фахівцями агентства інтернет-маркетингу Webbranding залежить від масштабності рекламних активностей і варіюється від 4000грн і до 10% від бюджету з яким йде робота на акаунтах.
Найчастіше замовляється клієнтами в рамках однієї послуги контекстна реклама разом з налаштуванням рекламних компаній PPC в пошуку.
Наші клієнти
Чому ми?
Ваші цілі просування, клієнти і суть вашого бізнесу будуть основними при створенні комплексної маркетингової стратегії.
Вашим сайтом буде займатися ціла команда фахівців в різних сфер інтернет-маркетингу, тому всебічні мозкові штурми вашому проекту забезпечені.
Ви будете проінформовані про всі витрати на просування в розрізі всіх використовуваних джерел з оцінкою їх ефективності та детальними щомісячними звітами.
Результати нашої співпраці будуть стимулювати вас до розширення бюджетів на маркетинг, так як всі інвестиції будуть максимально рентабельні.