Персональна стратегія
Ваші цілі просування, клієнти і суть вашого бізнесу будуть основними при створенні комплексної маркетингової стратегії.
+38 044 225 55 53
+38 063 948 55 53
+38 068 948 55 53
+38 066 948 55 53
Впізнаваність бренду
Медійна реклама (PPC) – дуже успішний і результативний канал, який обов’язково присутній в маркетинговій стратегії і відповідає за максимальне охоплення і інформування цільової аудиторії про продукт, бренд або ваш онлайн бізнес в цілому.
Медіа реклама – це дієвий спосіб заволодіти увагою вашою цільовою аудиторією через різні тематичні вашому бізнесу змі або інші майданчики, які можна віднести до мас-медіа.
Якщо розглядати медійку як основний канал продажів, то він буде значно менший за відгуками друзів ніж розміщення в прайс агрегаторах, контекст в пошуку або навіть seo просування, так як більше сфокусований на первинному залученні і залученні цільової аудиторії.
У цьому його можна порівняти з контекстом в соц мережах, який також в більшості своїй може похвалитися первинним залученням у ланцюжку асоційованих конверсій.
Головне - точність
Однак, точне націлення на свою цільову аудиторію, відстеження її поведінки на різних тематичних майданчиках і детальній сегментації цих майданчиків для закупівлі місць розміщення вашої реклами на підставі всього перерахованого вище – можна домогтися гарних конверсій від медіа реклами безпосередньо.
Так, наприклад, медіабаінг на максимально тематичних майданчиках, в яких цільова аудиторія налаштована на пошук постачальника може дати дуже високі результати по конверсіям від такого залученого реферального трафіку на вашому сайті.
Медійна реклама пропонує широкі можливості по різним видам орієнтування, що в свою чергу дозволяє сегментувати користувачів інтернету і вичленувати саме вашу цільову аудиторію і показувати рекламу тільки їй.
Ціна питання
Що стосується прозорості та планування витрат і бюджету, необхідного для залучення вашої цільової аудиторії, то він розраховується до запуску компаній на рівні медіаплану.
У медіаплані повинні бути відображені типи і тематичність майданчиків, середня планована ціна за клік, ціна 1000 показів і рівень потенційного охоплення аудиторії з урахуванням таргетингу.
Після запуску, отримання первинної статистики та проведення оптимізації з виокремлення неефективних майданчиків, визначенням фінальних рекламних площ і об’єктів (банерів, типів тизерів, відео матеріалів тощо) за результатами вже можна орієнтуватися на фактичну ціну за клік / показу для розрахунку майбутніх бюджетів на цих майданчиках.
Виберіть послугу
Чому ми?
Ваші цілі просування, клієнти і суть вашого бізнесу будуть основними при створенні комплексної маркетингової стратегії.
Вашим сайтом буде займатися ціла команда фахівців в різних сфер інтернет-маркетингу, тому всебічні мозкові штурми вашому проекту забезпечені.
Ви будете проінформовані про всі витрати на просування в розрізі всіх використовуваних джерел з оцінкою їх ефективності та детальними щомісячними звітами.
Результати нашої співпраці будуть стимулювати вас до розширення бюджетів на маркетинг, так як всі інвестиції будуть максимально рентабельні.