Персональна стратегія
Ваші цілі просування, клієнти і суть вашого бізнесу будуть основними при створенні комплексної маркетингової стратегії.
+38 044 225 55 53
+38 063 948 55 53
+38 068 948 55 53
+38 066 948 55 53
Зростання продажів
Прайс-агрегатори – найбільш конверсійний канал залучення цільової аудиторії на ваш сайт.
Що ж таке прайс-агрегатори? Прайс-агрегатори – це сайти, структура яких цілком і повністю підпорядкована товарною номенклатурою.
Мета таких порталів – максимально легкий пошук товарів по всім доступним характеристикам, порівняння актуальних пропозицій з цього товару всіх зареєстрованих інтернет магазинів-партнерів прайсів і можливість переходу на картку товару обраного інтернет магазину з подальшою купівлею прямим кліком по товару з його актуальною ціною прямо в прайс -агрегаторі.
Плюси прайс-агрегаторів
У чому цінність прайс-агрегаторів для ваших покупців і чому вони там є:
Саме використання прайс агрегаторів дозволить вам отримувати ваші перші продажі з інтернет магазині відразу після запуску сайту. У цього каналу залучення мінімальний час ухвалення рішення про покупку в порівнянні з іншими інструментами інтернет-маркетингу.
У чому секрет
Причина такої високої конверсійності і швидкості прийняття рішень про покупку в тому, що користувачі прайс агрегаторів спочатку знаходяться внизу воронки продажів.
Такі покупці попередньо ухвалили рішення про товар і вже визначаються з продавцем, а також можуть оцінити конкурентність цінової політики не йдучи з прайс-агрегатора.
Оплата прайсу відбувається при кліці на вашу пропозицію і переході на картку товару вашого інтернет-магазину.
Важливим для початківців сайтів є також фінансова сторона питання, а саме прозорість і планування на перспективу необхідного для залучення вашої цільової аудиторії бюджету. До запуску прайс-агрегаторів для розрахунку можна використовувати плановий медіаплан, а після запуску, отримання первинної статистики для проведення оптимізації за результатами якої вже можна орієнтуватися на фактичну ціну за клік для розрахунку майбутніх бюджетів.
Для прозорої оцінки ефективності до початку ведення рекламних компаній необхідно визначитися з KPI (ключовими показниками ефективності), які на сьогоднішній день в прайс-агрегаторах зводяться до нарощування продажів для e-commerce.
Виберіть будь-яку з послуг, яку ми надаємо в рамках інструменту прайс-агрегатори, щоб дізнатися які результати і переваги отримає ваш бізнес від нашої співпраці.
Виберіть послугу
Чому ми?
Ваші цілі просування, клієнти і суть вашого бізнесу будуть основними при створенні комплексної маркетингової стратегії.
Вашим сайтом буде займатися ціла команда фахівців в різних сфер інтернет-маркетингу, тому всебічні мозкові штурми вашому проекту забезпечені.
Ви будете проінформовані про всі витрати на просування в розрізі всіх використовуваних джерел з оцінкою їх ефективності та детальними щомісячними звітами.
Результати нашої співпраці будуть стимулювати вас до розширення бюджетів на маркетинг, так як всі інвестиції будуть максимально рентабельні.