Персональна стратегія
Ваші цілі просування, клієнти і суть вашого бізнесу будуть основними при створенні комплексної маркетингової стратегії.
+38 044 225 55 53
+38 063 948 55 53
+38 068 948 55 53
+38 066 948 55 53
Аналіз юзабіліті і проектування інтерфейсів
Принцип і суть такого спліт тестування – мінімізувати кількість змін до одного для тесту. У тестуванні беруть участь 2 типу сторінок – звичайний вид сторінки, який планується до зміни і альтернативний, перевірити ефективність зміни в якому – завдання сплати тесту.
При тестуванні відокремлюється по будь-якій ознакі частина відвідувачів сайту, яким показується альтернативний варіант, сторінки, що тестується.
Дослідження проводиться достатній для збору статистики час, протягом якого різні варіанти сторінки були показані вибраним для спліт-тестування відвідувачам, і при цьому було досягнуто достатня кількість конверсій. Тривалість експерименту і достатня для валідності експерименту кількість конверсій залежить від звичайної відвідуваності ресурсу.
Проводять а/б тестування фахівці агентства інтернет-маркетингу Webbranding. Найчастіше подібні спліт тестування сайту проводяться для клієнтів агентства в рамках інших більш широких послуг, однак дану послугу можна замовити і окремо.
Що ми робимо
Що ви отримаєте
Скільки коштує
Вартість а/б тестування залежить безпосередньо від кількості експериментів, які агентству інтернет-маркетингу Webbranding необхідно провести і кількості альтернативних варіантів, які необхідно відмалювати, зверстати і запрограмувати за завданням замовника.
Наши клиенти
Чому ми?
Ваші цілі просування, клієнти і суть вашого бізнесу будуть основними при створенні комплексної маркетингової стратегії.
Вашим сайтом буде займатися ціла команда фахівців в різних сфер інтернет-маркетингу, тому всебічні мозкові штурми вашому проекту забезпечені.
Ви будете проінформовані про всі витрати на просування в розрізі всіх використовуваних джерел з оцінкою їх ефективності та детальними щомісячними звітами.
Результати нашої співпраці будуть стимулювати вас до розширення бюджетів на маркетинг, так як всі інвестиції будуть максимально рентабельні.