Персональна стратегія
Ваші цілі просування, клієнти і суть вашого бізнесу будуть основними при створенні комплексної маркетингової стратегії.
+38 044 225 55 53
+38 063 948 55 53
+38 068 948 55 53
+38 066 948 55 53
Веб-аналітика
Наскільки ваш сайт повноцінно справляється з повноцінним представленням вашого бізнесу в інтернеті? Чи збігається ваше уявлення про завдання та цілі, які ви закладали в сайт при його розробці з реальним використанням сайту його фактичними відвідувачами? Можливо, на сайті є функціонал, про який постійні лояльні відвідувачі навіть не підозрюють?
Всі ці питання зводяться до одного – чи зручно користуватися сайтом для вашої цільової аудиторії?
Відповідь можуть дати наші фахівці агентства інтернет-маркетингу Webbranding, які проводять повноцінний аналіз юзабіліті інтерфейсу вашого сайту.
Робити чи не робити
Для початку давайте визначимося з об’єктом тестування і визначимо основні цілі і найбільш поширені тестові елементи різних типів сайтів.
Як і в разі розробки сайтів за основу поділу візьмемо мету запуску сайту для власника ресурсу і для цільового відвідувача. Саме збіг або максимальний перетин мотивацій кожного з них за умови якісної розробки сайту підрядником – запорука ідеального юзабільний інтерфейсу сайту.
Отже, розглянемо окремо найважливіші для конверсії елементи інформаційних ресурсів, комерційних майданчиків і представницьких сайтів. Саме ці елементи (структурні частини) інтерфейсу сайту в першу чергу потребують юзабіліті тестування для підвищення конверсійності.
Постійним читачам
У юзабіліті інтерфейсів таких ресурсів, як сайти новин, блоги, соцмережі, форуми і тематичні проекти варто аналізувати чинники, які призводять до збільшення / зменшення залученості цільової аудиторії у взаємодію з сайтом.
Що саме змушує випадкового відвідувача такого інформаційного сайту ставати частиною лояльної аудиторії, або залишати сторінки сайту навіть толком не ознайомившись з матеріалом, збільшуючи показник відмов і знижуючи ранжування сайту в пошукових системах?
Наші фахівці в процесі аналізу зручності таких сайтів для користувача обов’язково звернуть увагу на частоту оновлення матеріалів, наявність аналітичних унікальних статей, можливість спитати та отримати відповідь, час і наявність модерації коментарів, заспамленість форумів і перенасиченість сайтів рекламними матеріалами і нав’язливими спливаючими вікнами .
Мета користувача інформаційного ресурсу:
Новим клієнтам
У юзабіліті інтерфейсів таких ресурсів, як сайти-візитки, корпоративні web-сайти і промо-сайти варто аналізувати чинники, які призводять до підвищення впізнаваності бренду, продукту, послуги бізнесу або самого бізнесу в цілому серед цільової аудиторії такого бізнесу в інтернеті.
Що саме змушує випадкового відвідувача такого представницького сайту продовжити комунікацію з бізнесом оффлайн поза сайтом після відвідування ресурсу і чим повинен і може зацікавити такий сайт?
Наші юзабілісти при аналізі інтерфейсу такого сайту обов’язково звернуть увагу на відповідність стилістики і колірної гами дизайну роду діяльності компанії, обов’язкової присутності контактних даних, інформації про компанії.
Особливому детального розгляду і тестуванню будуть піддані сторінки серверів або продуктів / брендом компанії, наявність унікальної торговельної пропозиції і переваг перед конкурентами.
Обов’язково будуть відтестовані різні форми зворотного зв’язку, замовлення зворотного дзвінка, задати питання представнику компанії, функціонал онлайн чату. У процесі перевірки буде аналізуватися час відгуку і повнота отриманої інформації.
Мета користувача представницького ресурсу:
Покупцям
У юзабіліті інтерфейсів таких ресурсів, як інтернет-магазини, комерційні портали-посередники, прайс-агрегатори і сайти продажу послуг варто аналізувати чинники, які призводять до збільшення числа конверсій (продаж товар або замовлення послуги), збільшення доходу і середнього чека.
Що потрібно зацікавленому в покупці користувачеві, щоб остаточно визначитися з вибором товару, замовити його і оплатити покупку / послугу?
Наші юзабілісти при аналізі інтерфейсу таких комерційних сайтів обов’язково детально проаналізують зручність інтерфейсу і функціональність категорій товару / послуги, фільтрів, порівняння відібраних товарів / послуг, карток товару / послуги, кошики, оформлення та оплати замовлення, особистого кабінету, так як саме ці сторінки – основні у воронці продажів комерційних сайтів.
Мета користувача комерційного ресурсу:
Виберіть послугу
Юзабіліті аналіз сайту проводиться нами в 4х напрямках:
Чому ми?
Ваші цілі просування, клієнти і суть вашого бізнесу будуть основними при створенні комплексної маркетингової стратегії.
Вашим сайтом буде займатися ціла команда фахівців в різних сфер інтернет-маркетингу, тому всебічні мозкові штурми вашому проекту забезпечені.
Ви будете проінформовані про всі витрати на просування в розрізі всіх використовуваних джерел з оцінкою їх ефективності та детальними щомісячними звітами.
Результати нашої співпраці будуть стимулювати вас до розширення бюджетів на маркетинг, так як всі інвестиції будуть максимально рентабельні.