Звя'зок з нами

Телефонуйте:

+38 044 225 55 53
+38 063 948 55 53
+38 068 948 55 53
+38 066 948 55 53

Ми Вам передзвонимо:

Аналіз юзабіліті і проектування інтерфейсів

A / B аналіз сайту

A / B Тестування – це точкове статистичне тестування незначних змін на частини реальних відвідувачів сайту перед реальним їх впровадженням.

Принцип і суть такого спліт тестування – мінімізувати кількість змін до одного для тесту. У тестуванні беруть участь 2 типу сторінок – звичайний вид сторінки, який планується до зміни і альтернативний, перевірити ефективність зміни в якому – завдання сплати тесту.
При тестуванні відокремлюється по будь-якій ознакі частина відвідувачів сайту, яким показується альтернативний варіант, сторінки, що тестується.

Дослідження проводиться достатній для збору статистики час, протягом якого різні варіанти сторінки були показані вибраним для спліт-тестування відвідувачам, і при цьому було досягнуто достатня кількість конверсій. Тривалість експерименту і достатня для валідності експерименту кількість конверсій залежить від звичайної відвідуваності ресурсу.

Проводять а/б тестування фахівці агентства інтернет-маркетингу Webbranding. Найчастіше подібні спліт тестування сайту проводяться для клієнтів агентства в рамках інших більш широких послуг, однак дану послугу можна замовити і окремо.

Коли

  • Замовник планує важливі контентні зміни на сторінці, що продає
  • Планується зміна дизайну / стилю конверсійних елементів
  • Переміщення конверсійних елементів на сторінках воронки продажів сайту
  • Тестування впровадження змін до форм на сторінках сайту

Навіщо

  • Для того, щоб оцінити будь-яку зміну фактичної реакції реальних відвідувачів до його фінального впровадження на сайт
  • Щоб після аналізу та усвідомлення провальності змін відкотити його з найменшими втратами
  • Щоб постійно вдосконалювати свій сайт і підвищувати конверсії

Що ми робимо

Етапи A / B тестування

  • Вибирається об’єкт тесту, і готуються альтернативні варіанти
  • Якщо планується кілька змін, то розділіть їх на кілька а/б тестів для достовірності результатів
  • Трафік сегментується і вибирається такий, який буде брати участь в спліт тестуваннях
  • Відвідувачі, які тестуються діляться на 2 частини для показу 2х альтернативних варіантів сторінки. Важливо, щоб ці 2 групи в процесі a/b тестування не змішувалися для чистоти експерименту
  • Щоб експеримент був дійсним, і на його результати можна було спиратися при формулюванні результатів, кількість тестових відвідувань повинно бути значним з істотною кількістю конверсій (як мінімум близько 100)
  • За результатами експерименту перемагає і впроваджується той варіант, який показав себе більш конверсійним

Що ви отримаєте

Результати A / B тестування

  • В результаті проведення сплати тестувань сайт постійно поліпшується і зростає його конверсійних без ризику для власників ресурсу.
  • У разі, якщо в процесі експерименту видно, що альтернатива свідомо гірше за результатами, то можна передчасно завершити експеримент або звузити % відвідувачів, які побачать сумнівний варіант.

Скільки коштує

Терміни та вартість A / B тестування

Вартість а/б тестування залежить безпосередньо від кількості експериментів, які агентству інтернет-маркетингу Webbranding необхідно провести і кількості альтернативних варіантів, які необхідно відмалювати, зверстати і запрограмувати за завданням замовника.

Подготовить персональное решение

для вашего проекта?

Наши клиенти

Реалізовані проекти та проекти в роботі

Ознайомтеся з тими нашими клієнтами, яким ми надали і надаємо дану послугу.

Чому ми?

Все дуже просто

Ми сповідуємо в розробці і тестуванні японський принцип КАЙДЗЕН. Завжди є місце поліпшенню і підвищенню ефективності бізнесу наших клієнтів в інтернеті.
1
Персональна стратегія

Ваші цілі просування, клієнти і суть вашого бізнесу будуть основними при створенні комплексної маркетингової стратегії.

2
Експертна тактика

Вашим сайтом буде займатися ціла команда фахівців в різних сфер інтернет-маркетингу, тому всебічні мозкові штурми вашому проекту забезпечені.

3
Прозорі розрахунки

Ви будете проінформовані про всі витрати на просування в розрізі всіх використовуваних джерел з оцінкою їх ефективності та детальними щомісячними звітами.

4
Якісні результати

Результати нашої співпраці будуть стимулювати вас до розширення бюджетів на маркетинг, так як всі інвестиції будуть максимально рентабельні.

Зв'язок з нами

© 2013 – 2018 Агентство комплексного інтернет-маркетингу Webbranding