Звя'зок з нами

Телефонуйте:

+38 044 225 55 53
+38 063 948 55 53
+38 068 948 55 53
+38 066 948 55 53

Ми Вам передзвонимо:

Маркетинговий аналіз

Аналіз конкурентів в інтернеті

Аналіз сайту конкурента в інтернеті – це один з типів маркетингового дослідження рівня конкуренції онлайн.

Принцип цього дослідження – оцінюється онлайн активність найбільш важливих для бізнесу конкурентів сайту.

Цей підхід до аналізу конкуренції нагадує розвідку в інтернеті. Проводиться дослідження конкурентів на предмет їх результативності в різних джерелах трафіку. Оцінюється можливості випередження і коригується маркетингова стратегія.

Пастка підходу – в наздоганяючому розвитку, так як поки ви наздоганяєте конкурента, він йде вперед. Тому цей підхід потрібно також використовувати діючи на випередження. За результатами цього аналізу конкурентів можна виокремити джерела, які не використовуються, що аналізуються конкурентами або використовуються неефективно. Ці джерела, за умови їх релевантності та якости для цілей бізнесу можуть стати гарною можливістю для випередження.

Коли

  • Основні онлайн конкуренти відомі
  • Ці конкуренти довго на ринку і досить успішні
  • Маркетингова стратегія конкурентів відточена пробами і помилками, хочеться скористатися їхнім досвідом
  • Не знаєте як переграти конкурента

Навіщо

  • Для того проаналізувати фактичну маркетингову стратегію обраних конкурентів
  • Для визначення порядку маркетингових бюджетів конкурентів в інтернеті
  • Щоб розробити перевірену конкурентами маркетингову стратегію для всіх принципово важливих для бізнесу онлайн інструментів з метою не брати завідомо неправдивих рішень («повторити успіх»)
  • Плануєте обійти конкурента по тому джерела, який він випустив з уваги

Що ми робимо

Етапи аналізу конкурентів в інтернеті

  • Аналізуються якісні результати кожного конкурента в різних джерелах трафіку
  • Виділяються якісні / кількісні характеристики, які дозволили сайтам конкурентів домогтися отриманих результатів
  • Проводиться моніторинг конкурентів з точки зору їх маркетингової активності
  • За такими ж якісними та кількісними характеристиками, характерними для кожного джерела аналізується сайт замовника
  • Формулюються на підставі порівняння дії, які дозволять обійти конкурентів за всіма джерелами трафіку

Що ви отримаєте

Результати аналізу конкурентів в інтернеті

  • В результаті проведення аналізу конкурентів в інтернеті для вас, буде очевидним не тільки те, що конкуренти пропонують на цьому ринку, але навіть те, яким чином і через які онлайн канали формується ця пропозиція.

Скільки коштує

Терміни і вартість аналізу конкурентів в інтернеті

Вартість такого аналізу залежить безпосередньо від кількості аналізованих конкурентів і від кількості аналізованих джерел їх активності, які фахівцям агентства інтернет-маркетингу Webbranding необхідно буде вивчити з рекомендаціями за завданням замовника.

Подготовить персональное решение

для вашего проекта?

Наші клієнти

Реалізовані проекти та проекти в роботі

Ознайомтеся з тими нашими клієнтами, яким ми надали і надаємо дану послугу.

Чому ми?

Все дуже просто

З нами ви вивчите не тільки спину конкурентів, але і їх обличчя при обході в гонитві за трафіком. Заглянемо в маркетинговий бюджет конкурентів разом?
1
Персональна стратегія

Ваші цілі просування, клієнти і суть вашого бізнесу будуть основними при створенні комплексної маркетингової стратегії.

2
Експертна тактика

Вашим сайтом буде займатися ціла команда фахівців в різних сфер інтернет-маркетингу, тому всебічні мозкові штурми вашому проекту забезпечені.

3
Прозорі розрахунки

Ви будете проінформовані про всі витрати на просування в розрізі всіх використовуваних джерел з оцінкою їх ефективності та детальними щомісячними звітами.

4
Якісні результати

Результати нашої співпраці будуть стимулювати вас до розширення бюджетів на маркетинг, так як всі інвестиції будуть максимально рентабельні.

Зв'язок з нами

© 2013 – 2018 Агентство комплексного інтернет-маркетингу Webbranding