Як розкрутити інтернет-магазин в соціальних мережах

У минулій статті ми розповіли, як просувати інтернет-магазин за допомогою PPC і SEO. Цього разу поговоримо про розкручування інтернет-магазину в соцмережах.

За незалежним дослідженням американського ринку, 76% всіх інтернет-покупців взаємодіяли з магазином тільки тому, що бачили товар в соціальних мережах. У той же час фейсбук заявляє, що в день до них заходить 1,2 млрд (!) унікальних користувачів! І хоч у нас цифри на порядок нижче, але пропорції збережені. Цю аудиторію ігнорувати не можна, більш того – потрібно підлаштовуватися під неї. Тим більше соціальна мережа всіляко допомагає магазинам просувати свої товари.

Починати просування рекомендуємо з додавання в меню пункту «Магазин», після чого зможете наповнити його своїми продуктами. Картку кожного товару необхідно правильно оформити: завантажити привабливу картинку, описати товар і виділити унікальні характеристики. У коментарях потенційні клієнти можуть задати додаткові питання, а, натиснувши кнопку, здійснити покупку – на місці або ж, відвідавши сайт.

image001

Крім того, в фейсбуці є ще пункт меню «Послуги», де компанія може розмістити свої, як не дивно, послуги. Потрібно вказати назву, опис розміром 200 символів і додати картинку. Ціна – опціонально. На нашій сторінці в фейсбуці (посилання) ми використовуємо саме цей пункт:

image002

Він дозволяє «познайомити» потенційних клієнтів з нашими основними послугами, не відводячи їх на сайт. Крім того, вище можна відразу ж натиснути кнопку «перейти на сайт» або «Зв’язок з нами». До речі, якщо ви напишете нам на фб «Привіт», наш бот познайомить з послугами, і там же ви можете залишити заявку на безкоштовний аудит! Просто спробуйте 😉

Ще одна фішка в меню – «пропозиції». Компанія може створити картку тимчасової акції/знижки в магазині або на сайті. Головна особливість – на пропозиції можна підписатися. Якщо магазин буде додавати нові акції, клієнти отримають повідомлення. До слова, цей функціонал чомусь не користується популярністю в Україні – є можливість стати першим і отримати хороший трафік з цього джерела.

image003

Ну, і найголовніше – фейсбук любить тих, хто платить їм гроші. А варіантів, куди витратити рекламний бюджет в соціальній мережі повно:

– підвищити впізнаваність бренду, охопивши велику кількість людей;

– залучити ЦА в публікації або на саму сторінку;

– прорекламувати відео;

– отримати трафік на сайт і навіть конверсії на ньому;

– згенерувати ліди;

– привести людей в месенджер, де менеджери з продажу вже зможуть продати в особистому листуванні;

– отримати установки програми з Google Play або в AppStore;

– простимулювати продажу за каталогом продуктів;

– і навіть, з недавніх пір, залучити людей поблизу відвідати офлайн магазин.

Практично всю цю рекламу кабінет дозволяє показувати не тільки в самому Facebook, але і в Instagram. Головним плюсом (на відміну від звичайних постів) є наявність прямого посилання на рекламований продукт або послугу. Крім того, рекламу можна показувати на сайтах-партнерах Facebook, що значно підвищує охоплення повідомлення. У тому числі і на аудиторію, яка є не активними користувачами соц.мережі. Так само можна запустити рекламу в Історіях, звідки теж можна свайпнуть і перейти на сайт. Що працює краще сказати складно, краще використовувати два варіанти, так як аудиторія Insta користується мережею по-різному: хтось гортає тільки стрічку, інші ж фанати історій.

image004

Так як «vk», «odnoklassniki» і «мій світ» в Україні сьогодні заборонені, їм приділяти увагу в статті не будемо, але функціонал кабінетів дуже схожий. Більш того, в вк можна таргетуватися на аудиторію, яка робить покупки онлайн.

Підсумуємо

Просувати інтернет-магазин в соціальних мережах не тільки можна, а й треба. Розкрутка повинна будуватися на залученні в життя сторінки, що дозволить збільшити лояльність аудиторії. Також – таргетинг на цільову аудиторію, яку виділити в рекламному кабінеті Фейсбук набагато легше, ніж в AdWords.

Спасибі, що дочитали до кінця і бажаємо удачі в просуванні магазинів в соціальних мережах.