Як розкрутити інтернет-магазин

Гарне місцерозташування – це більше 50% успіху оффлайн магазину. А що ж впливає на продажі в онлайновому? Тут не все так просто. Тому як розкрутити інтернет-магазин розглянемо докладно в цій статті.

Якщо у вас немає продажів в інтернет- магазині, не поспішайте його закривати. Причин відсутності клієнтів може бути безліч. Виявити проблеми допоможе професійний аудит сайту. Фахівці проведуть всебічне дослідження, яке визначить слабкі місця в оптимізації, як для користувачів, так і для пошукових систем.

Способи просування інтернет-магазину

Питання «чому немає продажів в інтернет магазині?», зазвичай, починають вирішувати за допомогою SEO. Суть даного методу полягає в просуванні сайту у видачі пошукової системи і залучення органічного трафіку. Органічний трафік – це потік відвідувачів, які ввели певне ключове слово або фразу, отримали результат пошуку і клікнули на вашу сторінку (контекстна реклама не враховується).

444

При цьому сайт повинен виводитися на першій сторінці, оскільки вже на другу заходить не більше 30% користувачів. А на третю і глибше взагалі лише 1-2%. Перша сторінка видачі найконкурентніша і місце в ній займають обрані. Так як же потрапити до їх числа? Необхідно оптимізувати сайт. SEO поділяється на внутрішню і зовнішню оптимізацію.

До внутрішньої відносяться:

– усунення технічних помилок на сайті;

– збір семантичного ядра (список ключових слів і фраз, за ​​якими буде просуватися інтернет-магазин);

– кластеризація семантичного ядра (розподіл ключових слів по сторінках сайту);

– написання та оптимізація текстів (в них повинні бути присутніми ключові слова, тексти читабельні та цікаві);

– складання title і description (їх бачимо в результатах видачі);

– оптимізація зображень;

– усунення дублів сторінок, мета тегів;

– складання карти сайту sitemap.xml;

– складання robots.txt;

– складання правильної структури URL;

– внутрішнє перелінкування;

– юзабіліті (зручність використання);

– адаптивність сайту під мобільні пристрої;

– оптимізація швидкості завантаження сторінок інтернет-магазину.

До зовнішньої належать:

– нарощування природної посилальної маси;

– аналіз конкурентів;

– моніторинг і аналіз позицій інтернет-магазину в пошуковій видачі.

Підняти продажі в інтернет-магазині за допомогою SEO вийде не відразу. В середньому цей процес займає 4-6 місяців. Крім вищезазначених вимог, також необхідно врахувати чинники ранжування сайту, за якими пошукова система визначає, наскільки ваш сайт гарний і корисний користувачам. Адже основна функція пошукової системи видавати якісну і вичерпну інформацію.

До основних факторів ранжування, під які оптимізується сайт, відносяться:

1) Технічні – відсутність помилок, що впливають на продуктивність сайту, дублі, верстка, адаптивність під мобільні пристрої, швидкість завантаження;

2) Контентні – тексти, зображення, відео – все повинно бути оптимізовано;

3) Комерційні – інформація про магазин, доставка, корисні сервіси і т.д .;

4) Соціальні – наскільки часто згадують про магазин в соціальних мережах, а також зв’язка сайту з соціальними мережами;

5) Поведінкові – Пошукова система оцінює поведінку на вашому сайті. Тут береться до уваги середня тривалість відвідування сторінки і показник відмов;

6) Брендові – розкрученість вашого магазину.

Після того як магазин оптимізований під пошукові системи, радимо використовувати ще один інструмент, який є найшвидшим способом залучити потенційних клієнтів – контекстна реклама. Суть дуже проста: Ви платите за переходи цільової аудиторії на сайт.

Контекстна реклама ділиться на 2 основних напрямки – пошукова реклама і реклама в медійній мережі. Пошукова дозволяє показувати оголошення людям, які в даний момент шукають товари на пошуковому майданчику. Цей інструмент охоплює максимально зацікавлену в покупці аудиторію, коефіцієнт конверсії в заявку може досягати 10% і вище.

890

Але у пошукової реклами є і нюанси – зазвичай в пошуку велика конкуренція, а, отже, висока ціна за клік, крім того частотність запитів в пошуку зазвичай обмежена, так що доводиться боротися за кожен клік. Щоб не впертися в «стелю» кількості замовлень, рекомендується також використовувати для просування інтернет-магазину рекламу в Медійній мережі.

Медійна мережа (КМС або GDN), дозволяє показувати рекламу інтернет-магазину на сайтах партнерах Google аудиторії, для якої ваші товари можуть бути цікавими. Цей інструмент дозволяє використовувати великий арсенал можливостей таргетингу – ви можете показувати рекламу користувачам за соціально-демографічними ознаками, інтересами, контенту сторінок, показувати рекламу на конкретних обраних сайтах мережі і навіть використовувати власні аудиторії, наприклад, списки ремаркетингу.

Вибір таргетингу в Медійній мережі залежить від цілей реклами. Наприклад, для отримання продажів інтернет-магазину підійде динамічний товарний ремаркетинг – відвідувачам сайту буде показана реклама саме тих товарів, які вони переглядали раніше.

566

З огляду на, що користувачі, зазвичай, переглядають перед замовленням кілька сайтів, даний інструмент допоможе повернути відвідувачів на Ваш сайт.

Як би добре не була налаштована контекстна реклама, важливо пам’ятати, що цей інструмент здатний привести зацікавлену аудиторію, а продає в кінцевому підсумку сайт. Тому дуже важливим є дизайн і юзабіліті. Якщо спробувати коротко пояснити яким повинен бути сайт: простим і максимально зручним, щоб користувач міг за мінімальну кількість кліків дійти до кнопки «купити» або «замовити». Крім того, наш стрімкий час вимагає завжди бути «на хвилі», тому редизайн бажано проводити раз на 3-4 роки. Це пов’язано з тим, що з’являються нові тренди, нові розміри екрану, необхідність в мобільній версії і т.д.

Головним же трендом останніх років є продажі через соціальні мережі. Про те, як просувати інтернет-магазин в соціальних мережах ми розповідаємо в наступній статті – тут