Персональна стратегія
Ваші цілі просування, клієнти і суть вашого бізнесу будуть основними при створенні комплексної маркетингової стратегії.
+38 044 225 55 53
+38 063 948 55 53
+38 068 948 55 53
+38 066 948 55 53
Створення Сайту
Багатосторінковий сайт – повноцінне уявлення вашого бізнесу в інтернеті, на яке будуть спрямовані всі ваші майбутні інтернет активності для залучення цільової аудиторії, зростання впізнаваності бренду і підвищення рівня продажів.
Від того наскільки якісно була виконана розробка сайту своїми силами або ресурсами підрядника залежить подальша ефективність і рентабельність усього маркетингового бюджету бізнесу в інтернеті.
На старті розробки багатосторінкового веб сайту вам необхідно визначити для себе основну мету або пріоритетність цілей майбутнього ресурсу. Принципово різняться між собою інформаційні ресурси, комерційні майданчики і представницькі сайти.
Основна відмінність різних типів сайтів – результат для бізнесу і конверсійність, яку вони хочуть отримати в результаті взаємодії цільової аудиторії з їх майбутнім ресурсом.
Мета - лояльність
На чолі кута при створенні сайту – залученість відвідувачів у взаємодію з ресурсом. До цього типу сайтів ми відносимо сайти новин, блоги, соцмережі, форуми і тематичні проекти.
Мета власника такого сайту – перехід відвідувачів в постійних користувачів, а потім і в постійну лояльну аудиторію ресурсу.
В таких проектах користувач може не тільки залишатися відносно пасивним читачем, який іноді коментує і лайкає матеріали, які зацікавили його (сайті новин, блоги), а й активним генератором контенту (соцмережі, форуми, тематичні проекти).
Товар інформаційних ресурсів – цікава унікальна інформація. Конверсійні для власника – лояльна аудиторія читачів ресурсу, яка прямим (кліки по кантекстной рекламі, сайти партнерів) або непрямим способом (більше трафіку – більше прямих рекламодавців) приносить дохід.
Що важливо?
Щоб розробити сайт, який покаже себе як якісний інформаційний ресурс, обов’язково потрібно:
Мета - впізнаваність
Основна мета бізнесу при створенні таких сайтів – максимальне залучення цільової аудиторії на сайт з метою інформування, підвищення впізнаваності бренду, продукту, послуги бізнесу або самого бізнесу в цілому. До цього типу сайтів ми відносимо сайти-візитки, корпоративні web-сайти і промо-сайти.
Мета власника такого сайту – максимально наростити трафік відвідувачів на свій ресурс за рахунок своєї цільової аудиторії.
Ідеальний шлях користувача по сайту – знайомство з новинами компанії, її послугами, продукцією, брендом, усвідомлення переваг і зацікавленість в продовженні комунікації з представниками бізнесу власника сайту оффлайн.
Товар представницьких ресурсів – корисна відвідувачеві інформація про унікальність торгової пропозиції власника сайту і пропозиція продовжити спілкування з питань, що цікавлять цільового відвідувача оффлайн.
Конверсійність для власника (цілі, відстеження яких налаштовують в системах аналітики) – відвідування сторінки контактів, оффлайн магазинів, телефонні дзвінки в коллцентра, онлайн чат з оператором сайту, замовлення зворотного дзвінка, заповнення форми поставити запитання і підписка на новини / події.
Що важливо?
Щоб розробити сайт, який покаже себе як якісний представницький ресурс, обов’язково потрібно врахувати:
З усіх типів багатосторінкових сайтів саме представницький найбільше схожий за логікою на Лендінг, метою якого є контакт.
Мета - продажі
Основна мета власника при створенні таких сайтів – максимальне нарощування продажів товарів, замовлення послуг через як онлайн, так і оффлайн канали, постійне нарощування середнього чека. До цього типу сайтів ми відносимо інтернет-магазини, комерційні портали-посередники, прайс-агрегатори і сайти продажу послуг.
Мета власника такого сайту – максимізувати прибуток мінімізувавши витрати, іншими словами підвищити рентабельність інвестицій, знизивши ціну конверсії.
Ідеальний середній шлях користувача по сайту – вибір категорії товару / послуги, вибір фільтра для деталізації пошуку потрібного товару / послуги, порівняння відібраних варіантів, перехід на картку товару / послуги, додавання свого вибору в кошик, оплата замовлення.
Товар ресурсів електронної торгівлі – товар або послуга з асортименту власника сайту, яка задовольнила потреби потенційного споживача своїми якісними або ціновими характеристиками.
Конверсійних в ecommerce (цілі, відстеження яких налаштовують в системах аналітики) – кількість транзакцій, середній чек, дохід, ROI.
Що важливо?
Таким чином, щоб розробити сайт, який покаже себе як якісний комерційний ресурс, обов’язково потрібно взяти до уваги:
З усіх типів багатосторінкових сайтів картка товару в ecommerce більше інших подібна Лендінгу, метою якого є продаж.
Виберіть послугу
Чому ми?
Ваші цілі просування, клієнти і суть вашого бізнесу будуть основними при створенні комплексної маркетингової стратегії.
Вашим сайтом буде займатися ціла команда фахівців в різних сфер інтернет-маркетингу, тому всебічні мозкові штурми вашому проекту забезпечені.
Ви будете проінформовані про всі витрати на просування в розрізі всіх використовуваних джерел з оцінкою їх ефективності та детальними щомісячними звітами.
Результати нашої співпраці будуть стимулювати вас до розширення бюджетів на маркетинг, так як всі інвестиції будуть максимально рентабельні.