Звя'зок з нами

Телефонуйте:

+38 044 225 55 53
+38 063 948 55 53
+38 068 948 55 53
+38 066 948 55 53

Ми Вам передзвонимо:

Технічна настройка сайту

Відстеження OFFLINE конверсій

Відстеження дзвінків – наріжний камінь у веб аналітиці. Критичність відстеження дзвінків залежить від того який відсоток відвідувачів сайту потребує додаткових консультацій вашого call центру для здійснення покупки.

Для відстеження offline конверсій використовують інструменти різних типів в залежності від залучення користувача. Вартість інструменту відстеження для бізнесу прямо пропорційна автоматизації цього процесу.

Найпростіший і економний спосіб для власника ресурсу – опитування користувача працівником колл центру, при всій його безкоштовності відрізняється найменшою точністю, так як користувач може в кращому випадку назвати, через яке джерело потрапив на сайт, але без детальної інформації по цьому джерелу.

Також втягують користувача в процедуру збирання інформації про ефективність варіантів з використанням різних промо-кодів або змінених артикулів / кодів на сайті, які необхідно називати оператору сайту. Цей спосіб більш точний, тому що користувач з одного боку мотивований на допомогу у відстеженні, а з іншого від нього потрібні лише назвати номер для зв’язку дзвінка з аналітикою. При цьому не можна виключати людський фактор користувача, який дзвонить, щоб вирішити свою проблему, а не займатися квестовим пошуком складних номерів на сайті і необхідністю казати їх оператору.

Найбільш поширений і точний щодо деталізації спосіб – колл трекінгу – використання телефонних номерів для відстеження. Цей спосіб може варіюватися по точності і детальності аналізу відвідування.

Передбачаються варіанти від початкового приховування телефонів для отримання кліка від користувача до заміни телефонів на віртуальні і реальні із закріпленням за різними телефонами різних каналів залучення або сесій користувача.

В результаті використання цього підходу до аналітики телефонних дзвінків, можливо відстеження джерела залучення користувача аж до самої максимальної деталізації (ключовий запит) і збереження історії відвідувань сайту (і їх джерел) цим користувачем навіть якщо він не дзвонив.

Коли

  • Сайт готовий, викладений на хостинг і функціонує нормально
  • Цілі воронки продажів очевидні для бізнесу і описані в технічному завданні
  • Кількість продажів через кол центр велике

Навіщо

  • Для отримання доступу до повномасштабної аналітики ефективності всіх джерел включаючи оффлайн конверсії
  • Для контролю ефективності роботи всіх операторів кол центру (при заміні телефонів можна записувати дзвінки)
  • Для отримання достатньої інформації про функціонування бізнесу онлайн для прийняття управлінських рішень

Що ми робимо

Етапи робіт по відстеженню OFFLINE конверсій

  • Вибирається тип відстеження дзвінків
  • Проводиться настройка обраного типу відстеження
  • Консультування фахівців колл центру за обраним інструментом
  • При виборі автоматизованих типів відстеження (заміна телефонів) надається доступ до особистого кабінету з відстеженням статистики дзвінків
  • Прив’язка статистики з особистого кабінету в системи web аналітики
  • Консультації по роботі в особистому кабінеті

Що ви отримаєте

Результати робіт з відстеження OFFLINE конверсій

  • Повна інформація про ефективність і конверсійних всіх джерел залучення, включаючи інформацію про оффлайн конверсії вчинені по телефону.

Скільки коштує

Терміни та вартість робіт по відстеженню OFFLINE конверсій

Терміни та вартість настройки відстеження дзвінків безпосередньо залежать від вибору типу відстеження.

Остаточну відповідь на питання, скільки коштують ці послуги буде надано і узгоджено з вами після детального вивчення фахівцями агентства інтернет-маркетингу Webbranding вашого технічного завдання.

Подготовить персональное решение

для вашего проекта?

Наші клієнти

Реалізовані проекти та проекти в роботі

Ознайомтеся з тими нашими клієнтами, яким ми надали і надаємо дану послугу.

Чому ми?

Все дуже просто

Ми не тільки налаштуємо вам оффлайн відстеження продажів для вашого сайту, але і порекомендуємо найбільш ефективний і рентабельний інструмент в рамках виділеного вами на це бюджету.
1
Персональна стратегія

Ваші цілі просування, клієнти і суть вашого бізнесу будуть основними при створенні комплексної маркетингової стратегії.

2
Експертна тактика

Вашим сайтом буде займатися ціла команда фахівців в різних сфер інтернет-маркетингу, тому всебічні мозкові штурми вашому проекту забезпечені.

3
Прозорі розрахунки

Ви будете проінформовані про всі витрати на просування в розрізі всіх використовуваних джерел з оцінкою їх ефективності та детальними щомісячними звітами.

4
Якісні результати

Результати нашої співпраці будуть стимулювати вас до розширення бюджетів на маркетинг, так як всі інвестиції будуть максимально рентабельні.

Зв'язок з нами

© 2013 – 2018 Агентство комплексного інтернет-маркетингу Webbranding